Το Τμήμα Βυζαντινής Αρχαιολογίας και Τέχνης του Κέντρου Βυζαντινών Ερευνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης διοργανώνει σειρά εαρινών διαλέξεων με θέμα «Βυζαντινά Θεσσαλονίκεια» στο Κέντρο Βυζαντινών Ερευνών. Η Έλλη Γκαλά-Γεωργιλά, Δρ. Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ., θα δώσει διάλεξη με θέμα «Οι κινστέρνες της Θεσσαλονίκης και ο ρόλος τους στην οργάνωση της πόλης από την ύστερη Βυζαντινή στην πρώιμη Οθωμανική περίοδο», την Πέμπτη 2 Απριλίου, ώρα 19:00.

Θα υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης μέσω διαδικτύου https://authgr.zoom.us/j/96097577020?pwd=TDEvM1ZTVFo2QVRYUFR5L1VrYzU3QT09

Περισσότερες πληροφορίες στο αναρτημένο πρόγραμμα.

Εαρινές διαλέξεις ΚΒΕ